→ Melancolie..cei care au fost şi care acum s-au dus...


      Zorii de dimineaţă îmi spulberă visele şi speranţele!
De ce nu pot visa şi trăi în acelaş
i timp clipele ?
De ce nu pot iubi şi să fiu iubită în acelaşi timp ?
De ce nu pot zâmbi când tu nu eşi aici?
De ce nu pot să
 mă prind de braţul speranţei în fiecare zi?
De ce trebuie să stau într-un colţ uitată făraă ca cineva să-mi soptească ,,Sunt aici,te iubesc şi te voi iubi mereu'' ?
De ce nu mă pot ridica atunci când obstacolele vieţii îmi dărâmă zidul pe care l-am clădit cu durere şi chin?
De ce nu pot fi un fluture să pot cutreiera lumea şi să te  găsesc oricât de mult ai încerca tu să fugi de mine?
De ce nu reuşesc să spun ,,Pot'' şi spun mereu ,,Nu vreau'' ?
De ce  nu pot să uit acea privire caldă care pentru tine nu a însemnat nimic?
        Ş
tiu,totul e clar!
Nu pot,nu vreau,dar ră
u e că nu stiu unde mă aflu!
E vis sau e realitatea dezastruoasă ?
Esti tu sau e imaginea ta?
Totul mi se pare nefamiliar, necunoscut, străin.
Văd oameni care nici nu privesc în urma lor.
Îi văd pe cei care mi-au fost alături şi care acum nu mă
 mai privesc.
Îi privesc pe cei care i-am susţinut şi pe care nu-i mai recunosc.
Îi simt distanţi şi indiferenţi pe toţi cei care-i cunoşteam.
Îi întreb şi nu-mi răspund fiindcă pentru ei am existat doar atunci când am avut sa le ofer şi nimic mai mult.
Îi caut pe cei ce mă sprijineau dar nu-i mai găsesc.Tocmai pentru că adevăraţii prieteni sunt puţini şi greu de găsit.
Îi ascult pe cei care nu-i cunosc dar nu înţeleg limba lor.Tocmai pentru că sunt un necunoscut aruncat într-o lume fără capăt.
Îi remarc pe cei care au copilărit alături de mine şi care acum din cauza impozantei averi uită de unde au plecat,  tocmai pentru a-şi arăta ceea ce nu sunt.
    Asta e tragica realitate !!!
A fi sigur şi a te baza pe propriile puteri e cea mai puternică arma care te poate scoate din impas.Dacă ceri ajutorul celui care crezi tu că-ţi va fi alaturi e în van, tocmai pentru că persoana respectivă se gândeşte la interesul strict personal.
  
                                  Mirela Drăgan

1 comentarii:

Al3x@ spunea...

Asta chiar mi-a placut. Sunt multe intrebari pe care si le pun aproape toti oamenii mai devreme sau mai tarziu,raspunsurile se potrivesc cu cele date de tine de cele mai multe ori.

Trimiteți un comentariu