→ Călătorie *



 
De ieri...
Zăvoarele sunt trase.
Am închis uşa speranţei,
Încetând să mai privesc
Toate visele răpite de veşmântul negru-al nopţii.
Am simţit cât de oarbă e iubirea,
Trecătoare ca o floare,
Ca o zi de sărbătoare.
 
Sufeream şi retrăiam
Orice clipă a iubirii,
Orice lacrimă vărsată pentru un sfârşit amar.
Visam şi construiam în minte
Drumuri necunoscute,
Trasam o dreaptă a iubirii, o dreaptă fără sfârşit.
Alunecam uşor prin amintiri,
Deplasându-mă-ntr-un loc,
Uitând de lume şi de mine.
 
Ascunsă-m-am într-un pustiu
Pătrunzând până-n adâncuri.
Acolo, am început să plâng,  să zbier, să uit de tine!
M-adânceam uitând de viaţa,
Dominată de-amintiri, de clipe neimaginate.
Lacrimile,  şiroaie se scurgeau
Pe-ntreg sloiul de tărână,
Pe-ntrega faţă suferindă.
 
Şi deodată!!!
M-am trezit în groaznica realitate
Călcând pe cioburile fricii.
Mi-era teamă să privesc
Aceeşi lume destrămată,
Acelaşi trist destin al meu.
Era o lume-ntunecată,
Un vis plasat realităţii!
                                    
                                          Mirela Drăgan

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu