→ Amintiri...(Pentru scumpa mea colega)

     
    Dac-aş putea jongla timpul, primul lucru pe care l-aş face, ar fi acela că aş  culege toate experienţele speciale din scurta noastră viaţă de gimnaziu, le-aş pune într-un coşuleţ si ţi le-aş expedia, ca tu la rândul tău  să nu uiţi o clipa din ceea ce am trăit împreună.Chiar dacă experienţele frumoase sunt puţine, greu de realizat, şi de cele mai multe  ori, ne dăm seama atunci când totul de îndreaptă spre final.  
   Fiecare an de şcoală petrecut împreună a însemnat pentru mine încă un zâmbet care-mi va oferi pe tot parcursul vieţii puterea necesară de a a merge mai departe. Îmi amintesc cu drag de zilele când ne sunam, tocmai pentru a ne încuraja reciproc, pentru a ne împarţi fiecare moment de tristeţe, regret, teamă  dar erau şi clipe inedite,momente când ne-am putut cunoaste fiecare latură indiferent dacă era şlefuită sau nu, important e că ne-am cunoscut.Important e că mi-ai acceptat fiecare abatere de la realitate, orice vis de care eram sigură că nu mi se va împlini. M-ai acceptat colega ta de bancă chiar dacă uneori am fost enervantă sau isterică iar la rându-mi nu rămâne decât să-ţi spun un sincer „ Mulţumesc! „ . Sper ca viitoarea ta cariera în calitate de medic să fie presărată numai de succese. Să ai o familie minunată cu care să-ţi poţi împărtăşi fiecare moment fie că e plăcut, fie că e trist. Iar după cum se spune că totul are un început dar si un sfârşit nu rămâne decât să-ţi spun că vei rămane mereu ,,Colega scumpă de gimnaziu din prima banca” . 
                                                                   
                                                                               Mirela Drăgan

1 comentarii:

sacrieriu abigail spunea...

ghghghghghghghghghghghghghr

Trimiteți un comentariu