→ Indiferenţa ta - Lacrimi şi suferinţa pentru mine !


     E 23:11 minute. Plouă! Bolta cerească îşi varsă lacrimile constrânse într-o pătură de melancolie care se aşterne pe tot cuprinsul. Număr zilele de când nu ţi-am privit acei ochi plini de indiferenţă şi regret. Număr orele care au trecut din momentul în care mi-ai spus că nu sunt potrivită pentru tine, lăsându-mi sufletul într-o lume fără zâmbet, fără capăt. Număr minutele care tocmai s-au scurs, încercând să smulg din inima mea dragostea pe care ţi-o port. Totul mi se pare scurt: timpul, viaţa, frazele pe care abia le rostesc,  simţind cum te îndepărtezi pentru totdeuna. Nu fac decât să privesc în departare trăind cu speranţa că te voi găsi.
     Am aşteptat atât de mult  timp pentru a-ţi spune ,,Te iubesc!'' şi într-un final mi-am dat seama că tu nu vrei să renunţi niciodata la ceea ce ai clădit pana acum. Nici măcar nu vrei să încerci, nici mă
car nu-ţi pasp că vreau să fac orice pentru a te avea lângă mine. E un teribil univers care te-a înghiţit şi te-a orbit atât de mult încât nu ştii ce vrei ci doar susţii cu desăvârşire că eşti tânăr şi ai timp pentru ceea ce va urma. Vrei să pari ceea ce nu eşti şi nu înţeleg de ce nu te gândeşti că cel de lângă tine îţi consimte toată monotonia şi nepăsarea şi încearcă să se obişnuiască cu ideea că tu îţi vei arăta acel chip de copil pătruns pe ţinutul inocenţei lăsându-ma să te iau în braţe şi să-ţi soptesc ,,Voi fi alături de tine şi vreau să fii jumătatea mea de trup'' care acum e de gheaţa şi plânge neîncetat.Văd că nu-ţi pasă de absolut nimic. Vreau să plec departe, să simt mângâierea ploii uitând că tu ai deja o altă persoană care-ţi e   alături oricând, care-ţi veghează somnul şi-ţi şopteşte ,,Te iubesc!''. Ştiu că anii se vor scurge atât de rapid încât nu voi conştientiza că trebuie să-mi refac viaţa ci voi fi mereu acea umbră a  ta care te urmează indiferent de suferinţa pe care tu mi-o provoci.
      Timpul te va face sa înţelegi ceea ce nu ai înţeles acum, vei trece prin ce am trecut eu şi atunci vei inţelege. Vei plânge, vei regreta, vei simţi că nu te poţi ridica şi atunci vei înţelege ce înseamna să ai pe cineva care îţi e alaturi oricând.
     Acum că ploaia s-a oprit vreau să ies şi să privesc cerul, să simt adierea vântului ţi să uit de tine!

                                                                                                  
                                                                              
                                                                  Mirela Drăgan

1 comentarii:

Raluca Mihaela spunea...

Frumos..si trist in acelasi timp!

Trimiteți un comentariu