→ Pe aripi de inocenţă *


Îndrăzneşte şi iubeşte,
Simţind pe cel ce te doreşte,
A cărui inimă fierbinte
Loc de linişte nu-şi are!
Lasă,  pragul să ţi-l calce
Şi chiar de vei suferi  şi-n lacrimi tu vei păşi,
Călătorii în amintiri vei face!
 
Frumoasă lacrima-a iubirii,
Mireasmă dulce, timpurie
De ce sufletul  mi-l chinui?
O, altar al dulcelor suspine!
Te rog, mă-nvţă tainele iubirii!
Du-mă-ntr-un univers  uitat
Acolo, unde zambetu-i curat!
 
Curată, dulce-a mea speranţă,
Pe ce drum să mă mai duc?
Pe-alei de trandafiri brăzdate?
Pe-ale Soarelui , raze s-apuc?
Of, dulce sărutare!
Confuză sunt şi nu mai ştiu
Unde să fug , să-l pot găsi?
 
Duios destin ce-mi ieşi în cale,
Cu aripi tu mă-naripează,
Să pot zbura, s-ajung la nouri.
Grădini de zâmbete să văd
Şi să-l privesc de sus, de sus
Cum oceane de lacrimi el varsă
Pentru nesfârsita,dureroasa despărţire!
 
                                         
                                                   Mirela Drăgan

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu