→ Medicaţie la domiciliu *




Umblu prin visare şi cad în vechiul purgatoriu.
Caut vechea iubire, dar rămân răpunsă de trista amăgire.
Încerc să mi te readuc la viaţă şi să te scap de veşnic-adormire,
Însă îngerii deja îţi cântă veşnic, tristul oratoriu.

Caut ca o nebună în fiecare noapte sumbră
Drumul care mă poate duce la al tău suflet fără suflare.
O să-ţi tratez inima bolnavă cu iubire şi cu stropi de alinare
Şi vei fi acel dulce-al meu copil departe de orice solitară umbră.

Vei trăi conectat la arterele inimii mele,
Te vei hrăni cu dragostea mea şi vei bea din licoarea vieţii eterne.
Vom privi înaltul cer de unde îngerul bucurie va cerne
Şi-om cânta de fericire sub bolta cerească, brăzdată de stele.
  
                                                          Mirela Drăgan                   

                       

1 comentarii:

Anonim spunea...

seperb!!:X:X:X imi place foarte mult:)
Oana:)

Trimiteți un comentariu