→ S-a mai stins o stea*


De ce pleci capul când trist vioara-mi amuţeşte?
Chiar nu observi cum duhul speranţei uşor mă părăseşte?
O luptă crâncenă între amintiri şi doruri are loc
Pe frontul sufletului înghiţit de rafale şi de foc.

Scriu poemul iubirii la asfinţitul diafan al lumânării
Cu speranţa că-i voi putea încredinţa trecutul, uitării.
Dar mă pierd prin tristeţea orelor trecute
Ca un fluture ce-şi caută lumina prin nopţile tăcute.

Ieri, îţi eram doar zâmbet şi fericire
Ce te putea feri de-o nebănuită rătăcire.
Astăzi, îţi sunt doar scrumul de ţigară
Şi zaţul dintr-o cană cu cafea amară.

Acum, un deplorabil trâmbiţat răsună
Iar îngerii împletesc o nouă cunună.
S-a mai stins o stea din Carul Mare
Urmând din nou o lamentabilă-nhumare.
                                                  
                                        Mirela Drăgan


1 comentarii:

Stefania spunea...

Emotionante versurile! :)

Foarte foarte frumos iti scrii trairile, :)

Am luat pe rand tot ce ai scris si am ramas placut impresionata cat de frumos simti si scrii. Mi-e tare drag aici la tine si am sa revin. Si sa sti ca eu sunt extrem de sincera in afirmatii, imi place foarte mult. :)
Felicitari ! :)


O Duminica minunata, relaxanta si plina de inspiratie iti doresc :)

Trimiteți un comentariu