→ Suflet rătăcit în ploaie *


Toți aștrii cerești îți plâng iubirea,
Sărman suflet de la răscruce de drum.
Picăturile de ploaie ți-ar spăla amintirea,
Dar sufletul deja plânge udându-ți deșertul de scrum.

Nu-i ploaie de petale albe, sunt lacrimi cerești
Închinate celui pe care și astăzi îl mai iubești.
Nu-i simfonia păsărilor din grădina de vis
Ci sunt stropii de ploaie ce ți se pierd în abis.

Te-aud răcnind, căzută în ploaie:
” De ce îmi esti tu deșertul fără viață oare?
De ce adun în mine tot nisipul resentimentelor tale
Și caut până și-n nopțile cu ploaie o altă cale? ”

A plâns acest suflet, și a fost furtună,
Însă tristețea timpurilor trecute n-a vrut să mai apună.
Atâtea dureri de suflet pe care nimeni n-a putut să i le-aline
I-au lăsat în urmă, doar amintiri și triste ruine!

                                                                    Mirela Drăgan

7 comentarii:

Stefania spunea...

Chiar daca poezia contine acea unda de tristete, e emotionanta si sensibila. Scrii si simti foarte frumos Mirela. Imi place foarte mult cum scrii :)

Un week-end minunat iti doresc ! :)

Începuturi - Timide spunea...

Ștefania, îți mulțumesc din tot sufletul că treci pe aici.

În privința poeziei, pot spune că am încercat să eliberez toate resentimentele și regretele pe care le simțeam în momentul în care am creat versurile. Nu sunt o persoană tristă cu toate că majoritatea poeziilor, asta ilustreză. Trec prin momente plăcute sau mai puțin plăcute ca fiecare persoană și încerc să merg mai departe chiar dacă e puțin greu să mă conformez că totul e lăsat în urmă, în mâinile trecutului.

Vreau să-ți trimit link-ul unei melodii, chiar dacă nu este în concordanță cu cele spuse mai sus. Până la urmă, nu ai de ce să te superi pe mine fiindcă tu mi-ai spus că nu concepi viața fără muzică.. :P

http://www.youtube.com/watch?v=XMBD_00DW4E

Să ai o duminică cu muult soare și multe zâmbete!

Anonim spunea...

Neața- nu știu dacă ție ți-am scris părerea mea despre unii poeți, aceia care scriu din suflet, așa cum o faci și tu: poetul este o lacrimă jertită pe altarul inocenței :)

O zi frumoasă, Mirela!

Stefania spunea...

Am simtit ca nu esti o persoana trista, se poate citi si pe chipul tau, vazand doar pozelele spun asta. Dar, am observat ca oamenii fericiti, descriu cel mai bine starile tristetii.
Acuma norma ca ajungem in momentele unei zile cand, obosim si parca nu avem chef de nimic, dar asta nu dovedeste cu nimic ca am fii tristi.

Iti multumesc mult pentru melodia recomandata. Imi plac contrastele. Uneori mi se par mult mai interesante si atractive decat sa fie totul in ton ! :)

O duminica minunata iti doresc Mirela ! :)

Începuturi - Timide spunea...

Vacitim : Bună! :) Nu, nu mi-ai mai împărtășit niciodată acest lucru. Însă, îți mulțumesc din suflet cum i-am mulțumit și Ștefaniei.

Iar acum, ca să îți mulțumesc într-un fel mai deosebit și ținând cont și de faptul că asculți melodii în spaniolă și italiană, îți voi lăsa link-ul unei melodii care sper să-ți placă..

http://www.youtube.com/watch?v=oGmbt-WcJPY

O duminică cât se poate de însorită și nu uita să zâmbești! :)

Începuturi - Timide spunea...

Ștefania : He, he..bine că mi-ai spus.;)) Voi ține cont, iar pe viitor la fiecare comentariu pe care ți-l voi lăsa pe blogul tău, nu voi uita să menționez și link-ul unei melodii.

Anonim spunea...

Placerea e a mea! Multumesc mult, mult de tot pentru melodie (Marco Antonio Solis e un titam), e minunata; si iti multumesc si pentru urari-ti le intorc indoit.

Sigur, hai sa zambim si ca sa fiu sigur ca o sa zambesti si tu, iti intorc si dedicatia muzicala:

http://www.youtube.com/watch?v=Xc74IWLLS4E

Trimiteți un comentariu