→ Dorințe de luna mai *



Ploaie de petale albe și miros de iasomie,
Firimituri de polen scuturate-n floarea fericirii
Mi-au împrăștiat cenușa  visurilor moarte și stărilor de agonie
Pe stâncile izbite de valurile tumultuoase ale muririi.

M-ai adunat cu trup și suflet din coșmarul vremurilor trecute
Eliberându-mă de speranțe și gânduri ce mă conduceau către nicăieri.
Sunt îngerul cu aripile căzute aflat în așteptarea unei alte primăveri
Ce te așteaptă aici, pe firul ierbii în nopțile tăcute...

Hai, vino  suflet rătăcit și aprinde-mi flacără reînvierii
Pentru că sufletul îmi e morbid, iar inima-mi este atât de chinuită.
Stinge-mi c-o sărutare buzele cuprinse de setea deznădjduită
Și lasă-mă apoi, măcar pentru câte clipe sub tutela primăverii.

                                                                                                             Mirela Drăgan