→ Zâmbetul de după furtună




    Am încercat să fug de fantomele timpurilor trecute şi să îmi caut liniştea în mijlocul codrilor.  Am alergat prin furtuna vieţii cu sufletul împietrit de regretele care nu au avut niciodată  vreo urmă de consolare. Am aşteptat o rază de lumină pe drumurile vieţii mele pavate cu amintiri. Am încercat să-mi dezrobesc sufletul de dureroasa căinţă împrietenindu-mă astfel cu stelele. Le-am cântat balada unei iubiri care astăzi îşi are mormântul la răscrucea unui drum pe care nimeni nu-l va putea străbate vreodată.  Le-am citit poemul unor regrete târzii care şi-au avut pecetea un timp, parcă transformat în secole în abisul unui suflet morbid. 
   Amintirea de sub ploaia petalelor albe a celor două trupuri care îşi purtau cândva paşii într-un vals al veşniciei mi-a zidit un zâmbet, poate cel mai minunat de până acum.
  Zâmbetul de astăzi va reuşi să aprindă flacăra unei noi speranţe din sufletul unei copile purtată de amintirea clipelor de reverie a zilelor trecute.

                                                                                         Mirela Drăgan



10 comentarii:

Anonim spunea...

Niciodata sa nu incetezi sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu stii cine se poate indragosti de zambetul tau (Garcia Marquez)

Începuturi - Timide spunea...

Vacitim : Mulţumesc mult pentru comentariu! Promit să zâmbesc mai des...;))

Stefania spunea...

Esti foarte frumoasa cand zambesti, s-o faci tot timpul chiar si atunci cand inima iti plange!

O seara minunata iti doresc ! :)

Începuturi - Timide spunea...

Mulţumesc mult Ştefania!

Anonim spunea...

Pentru nimic...insa voi tine minte promisiunea :)

Începuturi - Timide spunea...

Vacitim : Oricât de mult mi-aş dori să mă ţin de promisiune şi să nu te dezamăgesc, mi-ar veni greu. Viaţa asta nu ne oferă doar clipe frumoase şi tocmai de aceea sunt şi momente când pe chipul nostru sunt afişate lacrimi. Dar cu toate acestea soarele va răsări şi pe strada celor care nu se pricep să zâmbească cu întreg sufletul.

Raluca Mihaela spunea...

Ştefania are dreptate, eşti atât de frumoasă când zâmbeşti.. aşa mi-aş dori să te văd mereu !:*

Începuturi - Timide spunea...

O să fac tot posibilul, Raluca! Mulţumesc frumos pentru comentariu şi ai grijă de tine!

Alexandra spunea...

Zambetul este o poarta care deschide suflete.

Începuturi - Timide spunea...

Bună, Andra! Aşa este...doar că zâmbetul poate deschide poarta sufletului doar persoanelor care într-adevăr doresc să-şi continue drumul vieţii şi să depăşească momentele deplorabile prin care au trecut.

O seară buna îţi doresc!

Trimiteți un comentariu