→ Suflet rănit



 În tristeţea timpurilor trecute, vioara-mi plânge.
Sunt un suflet rătăcit ce simte cum totul i se frânge.
Îmi dizolv tăcerea printr-o ultimă ţigară
Şi-mi ud ţărâna amintirilor cu o cafea amară.

Ce doruri şi dorinţe mai rătăcesc pe drumul vieţii mele?
Ce vise şi speranţe vor mai hoinări prin suflet în nopţile cu stele?
Câte  tristeţi cu umbra lor în urmă
Mă vor face să resimt cum visele uşor se curmă?

Câte furtuni şi cât potop să culeagă iubirea
Doar să-ţi îngenuncheze la picioare nemurirea?
Câte urlete de lupi să mai răsune
Doar să reînvie dragostea care astăzi apune?

Când auzi că vioara-mi plânge şi suspină
De ce nu-mi mângâi sufletul ştiind că nimeni nu m-alină?
Chiar nu observi cum deşertul îşi varsă în mine nisipul
Şi că nici ochii orbi nu mai au lacrimi să-mi umezească chipul?

Rămâi în urma timpurilor trecute
În mormântul de plumb cu amintirile iubirii mute.
Păşeşte vesel într-o altă viaţă
Şi fii soarele noii iubiri din fiecare dimineaţă.

                                                                                                 Mirela Drăgan



5 comentarii:

Anonim spunea...

Minunata versuri :)

Orice sfarsit e un inceput. Versurile mi-au amintit de melodia Siberia cantata de BSB:

http://www.youtube.com/watch?v=juFm764qxwU

Oricum, ma regasesc oarecum in versurile postate de tine

Începuturi - Timide spunea...

Mulţumesc frumos atât pentru numele melodiei cât şi pentru părerea despre poezie. O seară bună îţi doresc!

Anonim spunea...

Cu multa placere! O noapte minunata :)

Suflet de curva spunea...

ce trista pare fata din imagine...

Începuturi - Timide spunea...

Suflet de curva : Poza este în concordanţă cu versurile poeziei. Mă bucur că ai trecut pe aici..

Trimiteți un comentariu